Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~FotoImona | użytkownik

imię i nazwiskoMonika adres zarejestrowany09.04.2007 @10:15:13 ostatnio na stronie06.02.2017 @13:03:19

Nie tylko fotograf, ale również modelka.
http://www.fotoimona.maxmodels.pl
Chętnych zapraszam do współpracy.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwfotoimona.wordpress.com Gadu-Gadu8330884
digarty136 komentarze468 posty na forum19

komputer / sprzęt
aparat : Canon EOS 300 D obiektywy : Canon 1.8 / 50 mm , Carl Zeis Jena Sonnar 3.5 / 135 mm , Sigma 24 - 70 mm 2.8 EX DG MACRO , lampa błyskowa : Canon 430 EX inne : Grip i pierścienie macro, statyw. Od niedawna jeszcze Eos 40 d z obiektywem 70-200 f.4 L. Stare już dziecie to Canon 10-22 f 3.5-4.5 USM, a nowe świąteczne to Canon 1.4 / 50 mm USM.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Choina    16.05.2008 @22:27:06
ou thx pomyłka hehe :D
~stryjek    26.04.2008 @01:09:55
nie polecam, za drogi i nie ma rewelacji, pozdrawiam
_______
"Making the simple complicated is commonplace;
making the complicated simply, awesomely simple,that's creativity." FACEBOOK - http://www.facebook.com/niceandsimple
-usiuuu    26.04.2008 @00:20:15
jaki tam pornol
~Cavvy    23.04.2008 @19:05:12
Nie mam tak mocnych lamp do iso 100.
~jamais7    23.04.2008 @17:59:34
bo tak o bez oczek ale bedzię jesze fotka z oczkami jakkolwiek dzięki za ocenę
~lan    23.04.2008 @17:53:31
Ale zdjęcie jest i tak sympatyczne ...na pewno odróżnia się od tych z Diga :D.
~Cavvy    23.04.2008 @06:58:00
Te nevki co teraz wstawim to juz w studiu robie ( narazie takie tło mam troche sie zlewa ale nie zawsze musi byc wyraźny kontrast ) a ten biały syjam to jeszcze z wystawy i fakt ze tuszowane było troche zreszta jak mowilam ta wystawa nie udała mi sie zbytnio.
~j4m4jk4    17.04.2008 @22:45:43
~j4m4jk4    16.04.2008 @17:29:41
możliwe, nie wiem, mnie bynajmniej sie podoba takie, jakie jest, zawsze podkreślałam, że jestem amatorką, ale dziękuję za wskazówki
~kurechii    13.04.2008 @12:26:25
re: sama robiłam, sama <dumny> : )
_______
co Ty sobie myślisz, nie jestem rakietą !
~konar1987    11.04.2008 @10:47:39
Profilowe ma oznaczać ze chcę się odizolować od idiotów i na żywo i na DA Pozdrawiam
~konradzzz    10.04.2008 @21:40:03
czytalem twój kometarz u adamczyka wiec uważam ze to bląd jesli ktos krytykuje jak adamczyk oki moze być krytyka ale zeby cos sie znal i pisał co jest błedem np
http://www.digart.pl/praca/1742139/i.html to foto bije kazde jego a dostalo ponizej krytki i inne prace jego i adamczyka opis
komóreczka pstrykane cytat a wiadomo ze robione lustrzanka 400d nawet w efixie pisze
adamczyk rrobi na automacie niewie do czego sluzy przyslona migawka itp
Wiec jesli ktos ktytykuje niech coś sie zna
pozdrawiam i sorki za błedy
_______
Zapraszam do oceny moich prac. Zarowno pochawlay jak konstruktywana krytyka mile widziane.W zamian za komentarz do digartu napisz komentarz do digartu, a nie 'dzięki' na profilu!
-xiao2004    08.04.2008 @22:42:40
od psów mam dziewczynę... wielbicielkę wszystkich, szczególnie haskich ...
~Cavvy    08.04.2008 @21:41:01
Teraz jak najbardziej . Tak sie domyślałam że to przez redukcje szumów.
ostatnio edytowane: 2008-04-08 21:41:54
~konar1987    08.04.2008 @20:53:13
to było zwykłą cyfrówką robione?
~konar1987    08.04.2008 @17:38:51
no masakra takie se
~konar1987    08.04.2008 @12:08:35
Tak sie przygladam przyglądam to niektóre foty też masakra w tym ujemnym
~Cavvy    08.04.2008 @07:05:47
Wyszło jakby rozmyte, jak farbkami. Cięzko to określić.
~goniapp    07.04.2008 @00:22:58
ehehe dzieki
popracuje nad tym
ladna galeryjka!
pozdrawiam
_______
lodzika?
~konar1987    06.04.2008 @21:14:56
Niezły Klimat na Wielu Twoich fotografiach. Pozdrawiam
~BadTear    02.04.2008 @21:22:19
Czy ja wiem, w tym jednym napisałam, co mi nie pasuje.
Jak chcesz mogę uzasadnić. ale wyszczególniać i czepiać się tak banalnych szczegółów nie będę.
A i dzięki za ocenę i odwiedziny.
~lokashde    23.03.2008 @00:05:14
Nie Nie To My Dziekujemy... :D
~Locco    21.03.2008 @22:49:31
Witam. mam pytanko w sprawie sprzetu, ktory uzytkujesz. Jak sprawuje Ci sie Sigma 24 - 70mm z 40D? zastanawiam sie nad ta Sigma jako rozwiazaniem czasowym (przed zakupem L o takim samym zakresie). Ps widze u Ciebie duzo takich samych szkielek jakie nosze w plecaku
~jlnt85    20.03.2008 @10:04:31
mam pytanie chciała bym namalowac kilka obrazów na aukcję charytatywną i wykorzystać twoje zdjecie psiaka do jednego z obrazów... można? (mam na myśli ostatnie)
_______
Pamiętaj, że od Twojego wyboru zależy, co widzisz, co myślisz i co słyszysz...

~borylcia    19.03.2008 @20:55:02
heh, no cóż nie znam się na wszystkich efektach po prostu uważam, że w tym przypadku akurat ostrość by nie zawadziła na wszytskich literkach
_______
nie dziękuj, oceń
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt